Bestilling


Ordrer

Det er let og sikkert at bestille. Hvis du bestiller før kl. 15.00 på hverdage, klargøres og afsendes ordren samme dag, så du kan få den leveret til dig så hurtigt som muligt.

Sådan bestiller du – trin for trin

Vi forsøger at gøre det så nemt som muligt for dig at bestille.

Find det produkt, du ønsker at købe, og læg det i indkøbskurven. Vinduet med “Min indkøbskurv” åbner og viser det produkt, du lige har føjet til indkøbskurven.

Kontroller din ordre og juster om nødvendigt antal eller produkter direkte i indkøbskurven.

Vil du gerne fortsætte med at handle? Intet problem. Klik på “Fortsæt med at handle” så kommer du tilbage til den forrige side og kan shoppe videre. Du kan desuden tilføje eventuelle relaterede emner til din indkøbskurv.

Hvis du har en rabatkode, kan du indtaste den her og se rabatten med det samme. Levering er gratis for ordrer over et vist beløb, men hvis du ønsker at se forsendelsesomkostninger, før du fortsætter, skal du indtaste et postnummer.

Klar til at bestille? Klik på “Gå til kassen”

Trin 1 – dine oplysninger

Hvis du ønsker at gennemføre din ordre, vil du blive bedt om dine oplysninger. Du kan gå til kassen som ny kunde eller som registreret kunde.

Registrering gør det nemmere at finde ordreoplysningerne igen og få nyheder og rabatter ift. fremtidige ordrer. Hvis du handler som gæst, beder vi kun om de oplysninger, der er nødvendige for at kunne opfylde din aktuelle ordre.

Som registreret kunde bliver alle oplysninger udfyldt automatisk.

Sørg for at alle obligatoriske felter udfyldes, og at faktura- og forsendelsesadressen er korrekt.

Trin 2 – Forsendelsesmetode

Vælg den ønskede forsendelsesmetode. Bemærk, at en eller flere forsendelsesmetoder kan være mulige afhængig af din leveringsadresse.

Trin 3 – Betalingsmetode

Vælg din betalingsmetode. For mere information om de forskellige betalingsmetoder – se afsnittet “Betalingsmetoder”.

Trin 4 – Bekræftelse

Som et sidste skridt bedes du kontrollere alle oplysninger i din ordre, acceptere vores generelle vilkår og betingelser og trykke på “Køb”-knappen.

Efter bekræftelse modtager du en e-mail, der bekræfter din ordre. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse via e-mail, bedes du tjekke din spam-mappe. Hvis du stadig ikke har modtaget en bekræftelse, så kontakt vores kundeservice for at undersøge, om noget gik galt under bestillingen.

Ændring eller annullering af din ordre

Fortryder du? Intet problem. Kontakt vores kundeservice for at ændre din ordre. Du kan kun annullere ordren, hvis den endnu ikke er afsendt. Er din ordre allerede blevet afsendt? Så kan du afvise den ved døren eller returnere den via returformularen.

Hjælp til bestilling

Hvis du har udfordringer, eller hvis du foretrækker at kontakte en af vores medarbejdere personligt for at bestille, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Er du i tvivl om, hvilket produkt der er bedst for dig? Vores kundeservice vil med glæde hjælpe dig med at finde det rigtige produkt.

Erhvervsordrer

Hvis du ønsker at lægge en erhvervsordre, bedes du kontakte os. Så hjælper vi dig med at oprette en firmakonto.

Produkt udsolgt

Hvis et produkt er udsolgt, vil dette fremgå. Kontakt vores kundeservice for at få en anslået leveringstid. Den anslåede leveringstid er kun vejledende.


Danish